lördag 2 maj 2015

Återigen en flytt.

Ja, så blir det. Den 1 Juni bär det av till en ny lägenhet inne i Åby. Inte ny ny, men ny för oss. Det bästa är oxå att det ligger just på det stället jag ville ha en lägenhet oxå. På Krusenhofområdet. Det var ett par innan mej i kön, men de släppte den och då FICK jag den... Hur bra är inte det! 
Nu återstår det bara att någon tar min lägenhet oxå. Jag har min till 1/7, och så länge tänker jag inte bo här. Vill ju inte ha dubbla hyror. Har liksom inte 15 lax bara sådär! 
Så nu ska de packas denna månad och städas. 
Shit, inglasad balkong och allt. Att Alex kommer kunna gå till skolan själv är helt fantastiskt. Hoppas på att kunna skaffa en cykel så kan vi andra cykla till dagis o skola i Jursla. Att bo där alla kompisar till barnen finns och att det kommer kännas tryggare att veta det är närmare till Alex skola om något händer honom! 

Tjohoooo vad vi är glada att vi ska flytta. Pojkarna bara stirrade på mej när jag berätta. Det blev en stor gruppkram i soffan och Alice va lika gla hon fast hon inte fatta nåt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar