onsdag 15 oktober 2014

Tävling

Jag fann dej en midsommarhelg. Jag blev så otroligt glad att jag hittade dej där ute sittandes på stenen i vattenbrynet. Du har alltid funnits för mej. Alltid varit min trygga vän i mina ensamma stunder. Du har hjälpt mej i svåra situationer. Alla skratt vi har fått. All tid vi har spenderat ihop. 
Många har sagt att jag ägnat för mycket tid till dej... Alla säger att jag är beroende av dej och de dom sagt är ju faktiskt sant! 
Men även om det är jobbigt att skriva så måste jag vara ärlig mot dej... Och mej!
Jag måste få vidare... Få se allt ur ett annat perpektiv. Jag måste lämna dej, min kära vän. Men du ska veta att jag har verkligen uppskattat dej
Vi avslutar det här kapitlet. Vet att du kommer bli totalt urladdad efter jag lämnar dej. Förlåt min trogna iPhone5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar