torsdag 1 augusti 2013

Gå, jogga, springa!

Jag joggade i söndags. Inte långt, men tillräckligt för att dö, typ!!!
Josefin har tagit på sig att bli min personliga PT. Nu jävlar ska fröken Petersson bli av med hullet. 4,31 km gick vi och det var kanske 150 m jag joggade av o till sista biten hem. Det kändes bra men jag va så trött när jag kom hem. Tur att det regnade. Idag är det dags igen. Känner på mig att Josefin kommer va mer på idag. Men det är nog det ända sättet med. 
Träningsvärken har släppt nu med. 
Så ikväll kör vi!!!!

Igår fick Alice sin första docka Maja. Hon blev så glad det lilla grynet. Kramar och pussar ger hon till sin nya kompis. 

Idag är det 18 år sen min farmor dog. Minns det väl när mamma kom hem och berättade den tragiska nyheten. Minns jag vaknade på natten att det kändes kallt i rummet och kolla på kl. Det var samma tid som farmor dog. Konstigt att sånt kan hända. 
Som om hon ville visa att hon fick vidare.
Jag har inte alls många kort på farmor och pojkarna undrar hur hon såg ut, men jag hittar inte kortet. 
Jag får helt enkelt försöka berätta för dom hur hon såg ut och var. Cancern tog farmor, precis som med mormor. 

Tänker på dig ibland, farmor. Speciellt idag!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar