fredag 1 februari 2013

Jourvecka!

Det blir att jag måste ha mer tålamod den veckan Johan har jourvecka. Han har kommit hem sent varje kväll. Mån-tis kom han hem 21:30, onsdag kom hem vid 17:30 för att få fel och åka, för att komma hem strax inna 21. Igår (tors) 21:30. Idag är det fredag och man hoppas ju alltid dessa veckor att vi ska kunna få äta ihop. Han kom hem efter17 och fick åka igen 18. Tacosen hade jag precis börjat med och pojkarna o jag fick äta själva. Än är han inte hemma. De geer hissen står still. De skulle ha konsert kl 20. Det skulle komma 1300 pers, bra om hissen funkar då.
Han är duktig min Johan.
Men jag kan bli galen här hemma ibland då. Pojkarna är inne i en bråka/slåss period. Jag gör inget annat än skäller på dom, straff hit och straff dit. Man vill bara dra av det korta hår jag har kvar.
Alice är lugn så där behövs man inte knappt.

Nu måste jag sluta.....plikten kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar