torsdag 27 december 2012

Eftermiddag

Sitter o slappar vid Tvn. Alice sover o gjort det ett tag.......? Hmm hon är nog trött efter julhelgen. Igår somnade hon sittandes i mitt knä vid kaffebordet...så sött!
Hon är lite snorig oxå. Riktigt gröna gubbar ploppar ut, usch!  Hoppas hon inte blir värre.
Jag stekte köttbullar här förut. Tänkte äta det o potatis till middag ikväll.  Det är så mysigt här hemma när allt är ordning o pyntat. Vill inte ta ner pyntet alls...inte än iaf. Det får hänga kvar åtminstone ett par veckor till.
Jag fick en jättefin iPad av Johan i julklapp. Den sitter jag vid nu när jag bloggar, men jag vet inte hur jag gör för att lägga upp bilder än, kommer väl på det vartetter!

Lust att festa har jag med...men det lär väl dröja.

Nu ska jag kolla jotex hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar