lördag 7 januari 2012

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

Ätit så mycket mediciner

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, Elin o Pierre

Dog någon som stod dig nära?

Johans farmor Astrid.

Har du varit utomlands i år?

Nej!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Nej,

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

15 mars

Vad var din största framgång 2011?

Xxxx

Största misstaget?

Backa in i en bil!

Bästa köpet?

Saaben.

Vad spenderade du mest pengar på?

Bilar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina tokungar.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

"vill ju ligga med mig då" du vilken hemsk låt!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?

Organiserat mer hemma.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Slappat i soffan.

Blev du kär i år?

Nej.

Favoritprogram på TV?

Greys Anatomy

Bästa boken du läste i år?

Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann.

Största musikaliska upptäckten?

Mitt pianospelande.

Något du önskade dig och fick?

Ja, jackan från Cubus.

Något du önskade dig och inte fick?

En lyxigare hund!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade med min familj och härligaste Josefin.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att bli frisk.

Vad fick dig att må bra?

Mina barn.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Eric Dane......ojojojj

Vem saknade du?

Mormor o farfar.

De bästa nya människorna du träffade?

Xxxxx

Mest stolt över?

Mina barn

Högsta önskan just nu?

Att det vi har gjort blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar