måndag 9 januari 2012

Det kan nog inte vara så många som läser min blogg längre. Ser det på statistiken o att det kommer inte in kommentarer.
Står lite i valet och kvalet om jag antingen ska verkligen anstränga mig eller lägga ner. Det var verkligen jättekul i början av allt bloggande.
Nu känner jag att jag vill skriva lite. Det händer mkt nu. Mkt som kommer ändras i vårt liv framöver.
Jag återkommer senare om vad det gäller!

Alex började skolan igen idag efter ett bra jullov. Han såg fram emot att gå till skolan. Lukas är ju ledig måndagar o fredagar. Men imorgon ska han igen till dagis. Jag hoppas att han inte blir ledsen när jag ska lämna honom.
Alex diabetes är stabil och man märker att han vuxit mkt i allt. Han känner om han mår dåligt rätt snart. Jag är orolig,men vänjer mig mer när jag ser att han växer i diabetesen.

Första semlan intogs efter middagen och det var så mumsigt.
Nu ska jag lägga Lukas så han inte är helt sönder imorgon bitti!

See ya

X

2 kommentarer:

  1. Jag läser.
    Kollar varje dag om du skrivit nått.

    SvaraRadera
  2. Jag kollar oxå flitigt och då och då lämnar jag ju även avtryck :)
    Tack för idag finaste du! Love u
    Puss

    SvaraRadera