torsdag 16 juli 2009

Uppdatering.

Hej!
Det har verkligen blivit lite blogginlägg här, men vi har ju semester och då är det inte lätt. Man vill ju hinna med att umgås med familjen så mkt som möjligt.
Det har hänt en heldel skoj å tråkigheter på semestern. Lukas tuggade på en geting som stack honom på tungan när vi var på öland. Jag satt mig i bilen och fort i 120 ner 5 mil till VC i Borgholm. Som tur hände inget, men gissa om jag blev orolig. Har nog aldrig kört så olagligt nån gång....hehe! Han fick med sig Betapred å Tavegyl med sig hem i fall nu mot ALL förmodan det skulle hända att han svullna. Nu hände inget.
Annars har vi ju bara haft det bra. Vi drog från Öland i söndags till High Chaparall, gissa om Alex var salig bland alla cowboys.
Kom hem, hem till oss i tisdagskväll. Det var lustigt att komma hem igen. Allt såg så annorlunda ut på något sätt.

Idag den 16/7 firar jag å min älskling vår femte förlovningsdag. Vi kommer inte göra nåt speciellt då vår planering inte vart den bästa. Hade vart kul om johan å jag kunnat hitta på något själva men nu är vi alla hemma å gör det bästa utav det. Lingonveckan är här med så något rajtantajtan får vänta ;)

Ska försöka skriva mer nu när vi är hemma igen.
KRAM

1 kommentar:

  1. Så skönt o ha er hemma igen! Måste ses snarast!
    Kramar Elin

    SvaraRadera