måndag 6 juli 2009

Uppdatering.

Tänkte skriva lite idag. Blir inte mkt när man har semester. Johan och Alex är ute å går en sväng. Vädret är piss, det har regnat hela natten och hela dagen. Så idag har det inte hänt mkt. Vi har spelat lite spel som yatzy, och kort, kollat på film. Vi tänkte åkt in till Borgholm om vädret var bättre, men det får bli imorn kanske. Vill bada med och sola, men är det såhär så blir man ju aldrig brun. Får lite panik för snart har denna semester tagit slut.

Vet ni vad jag och Alex gjorde igår??? Vi flög helikopter...ja, en riktig. Jag har aldrig flugit förut.. ja, inte alex heller. Det var en helikopter här som tog emot passagerare. 200 kr per skalle så det var liksom givet att flyga. Alex fatta nog aldrig vad som hände, men han tyckte det var skithäftigt. Jag hade nog en puls på 500 och var jätterädd, fast på ett spännande sätt. Vi flög upp mot den allra norraste delen av öland och sen svängde vi ut över havet och tillbaka. Vi var kanske ute i 6-7 minuter. När helikoptern svängde hissnade jag för det både luta och man såg liksom hela marken från sidan...svårt att förklara. Jag var helt lyrisk hela kvällen sen efter allt. Rekomenderar det starkt att flyga helikopter alltså!
Vill så gärna att vädret blir bättre så vi får bada lite nu.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar