måndag 14 oktober 2013

13/10-2013


Alice har börjat dagis nu. Det går jättebra. Över förväntan. Hon har just haft sina inskolnings veckor, men de kommer fortsätta en vecka till då personal har varit sjuk så vi kör denna vecka med. Då blir det att stanna och sova efter lunchen. Sov delen kan nog bli jobbig, men det är inte säkert. Vi får se och ta det som det kommer.


Lite kort från dagis.
Den gröna baljan var himla kilat leka med.


Ska bli intressant att bli själv hemma sen i flera timmar. När var jag det liksom.?! 
Då kan jag börja koncentrera mig på mig själv. Väntar på kbt och vill komma igång med det så fort som möjligt nu. Men blir den man ska träffa allvarligt sjuk så får man vänta. 

Här kommer lite andra bilder från en tid som vart.

Vi var på Disney Live förra lördagen i Cloetta Center. 

Efteråt åt vi på pizza hut. Alice sov hos farmor och farfar. Så vi hade riktigt koll-kväll. Även fast jag är tjej så hade vi kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar