måndag 2 april 2012

Då var det måndag igen!

EVeckorna springer iväg, nån som håller med? Imorgon är det dags för ultraljudet och jag längtar så att få se lillskiten där inne. Ska hålla ett öga om jag ser könet, men ser jag det inte så får det va. Då får jag vänta tills det är dags. Suprise!!! Snart ska jag o lukas åka iväg o hämta Alex på skolan sen en sväng till blomsterletandet och köpa l ite påskblommor. Påsken hägrar ju till helgen. Egentligen har jag ingen lust att fira eller pynta till påsk. Dock så gör jag lite pyssel m barnen. Alex nya rum har börjat ta form med. Nu är reglerna uppe o vi ska borra ut för elen. Vi var o beställde hans tapeter förra veckan. Det blev på klart med Spindelmannen på fondväggen. Han kommer bli helnöjd. Sen har vi gjort om lite i planlösningen här hemma. Det blir inget extra tvrum utan där kommer bäbis rum att vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar