fredag 2 december 2011

Fredag at last!

Så skönt att helgen är här.
Imorgon har Alex sitt barnkalas på busfabriken. På söndag julbord med Johans familj. Fullt ös medvetslös...
Jag har fått höja upp medicinen och nu bestämde doktor o jag att det är sista försöket annars byter vi sort. Är sådär gråtmild igen o tålamodet tryter. Hatar att gå omkring med ångest för allt hela tiden.
Vill känna den där avtrubbningen för då mår jag bra.

I tisdags var syrran och jag på sians. Jag var ju skeptisk till en början, men när svärfars mamma kom o hade budskap tappade jag hakan. Medium satt verkligen huvudet på spiken och kan omöjligt tramsa ihop det där. Jag blev väldigt berörs o grina. Inte nog med att Astrid kom så kom även vår mormor med budskap. Jag blev då helt tagen när hon vill att jag inte ska stressa och försöka ta det lugnt. Till Camilla sa hon andra budskap som träffade henne rakt i hjärtat. Helt otroligt att det här funkar. Ni som inte tror på det hår behöver inte ens kommentera detta inlägg. Jag ändrade uppfattning men är inte helt övertygad trots att mediet gav sådana exakta detaljer.

Nu kanske min mörkrädsla blir jätte när jag vet att mormor o Astrid är här ibland o kollar en.

Ska försöka uppdatera imorgon o berätta om kalaset!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar