torsdag 17 november 2011

Jo, jag tänkte jag skulle uppdatera igen. Det var fasligt vad dåligt det är på bloggfronten. Men en gång i månaden är väl inte så dåligt....eller?
Finns det ens nån som läser min blogg längre? Den som läser kan väl skriva en kommentar iaf. Tack!
Tror inte så många är intresserade av att läsa om mitt liv....vad händer i det liksom.
Vanliga gåupptillskolan och lämna barn dagar.
Kan säga såhär. Denna vecka har jag medvetet tvingat mig att fara omkring. Och att fara omkring för mig är att i måndags fika hos en gamla arbetskamrat från vrinnevihus..vi hade så mysigt och hon bjöd på god frukost och otroligt trevligt sällskap. Tisdag klippklipp av håret, och igår hem till Elin o mys med henne o Nova. Den snuttungen är ju hur go som helst. Sen var det läkaren o kontroll för Alex. Alla värden hade gått ner bra o inte legat så bra på,över ett år. Det kändes otroligt skönt. Pappa o Annelie kom ut hit på kvällen o åt å fika. Efter dessa tre dagar har gjort mig totalt slut. Idag är jag helt väck. Yr i skallen ont i kroppen, men så blir det när jag gjort " mkt. Inte klokt. En frisk människa skulle ju klara hur mkt till som helst.
Där kom det en uppdatering igen. Skriver väl om en månad igen ;-)

3 kommentarer:

  1. Men snälla skriv oftare!! Jag går ju in mycket oftare än en gång i månaden ju.
    Tack för senast! Det va mysigt :) synd bara att det blir så sällan.
    Skönt att Alex värden så bättre ut :)
    Ha det så bra nu och hoppas vi ses snart igen. Hälsa familjen!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha...ja, vi hörs om en månad ;)
    Nää...skämt åsido.

    Jag läser. Jag har lagt till dig på Bloglovin så när du skriver nåt så läser jag det.

    Kram

    Ps. Roligt att du är ute och far, tycker jag! Även om det resulterar i en "trött dag" efteråt så kanske de dagarna kommer mer sällan framöver.

    SvaraRadera