måndag 10 oktober 2011

Hej! Tyckte det var dags att uppdatera lite. Blir inte så mkt för jag har liksom tappat lusten. Det här med,blogger är väl trender det med som allt annat.
Johan är hemma,o är sjuk. Det är så synd om han. Han blir så sjuk. Tror mkt beror på hans diabetes tyvärr. Men han kämpar vidare precis som jag.
Jag då, hur mår jag? Så som jag mår precis i denna sekund så är jag fruktansvärt rastlös. Blir alltid det innan lägger. Tror att jag blir blivit för morgondagen o dess överraskningar. Lite små ångest över att finns saker. Jag har inte tagit nån insomningstablett sen i fredags å med det inte lika mkt sömn på nätterna. Kan inte ta dom för ofta då de inte gör verkan till slut. Annars så känner jag mer tålamod för barnen. Det är bra. Har fortfarande ångest om småsaker dom att åka o handla själv. Det kan jag inte än. får panik o svettas enormt över det. Åka bort till vänner är med bobbigt ttre om folk kommer hit.....eller? Jag vill ju vara social som förr o träffa mina vänner men det är svårt. Lämna barnen på skola o dagis går, men jag är helt slut efteråt o har så ont i huvudet. Fattar inte när orken ska komma tillbaka. Jag tycker jag känner mig stark ibland med trycks ner av rädslan o ångest direkt. Bara för min hjärna sätter vart på en massa tankar. Katastroftankarna kommer inte lika ofta, men när de kommer blir jag så rädd. Att få vänner å familj hem hit är roligt å jag vill ha de här, men jag mår dåligt efteråt o är par en till två dagar efter. Normalt va....! Ska till doktorn på onsdag ska bli skönt att prata med han igen för han är så bra!
Nu måste jag försöka sova.

Maggi natti

1 kommentar:

  1. Fina tjejen. Det värker i hjärtat när jag läser. Vill så gärna att du ska må bra. Hoppas att du snart kommer att bli frisk, och om inte så finns jag ändå alltid här. Bara ett samtal bort.
    Tänker på dig!
    Puss&Kram

    SvaraRadera