torsdag 21 juli 2011

21/7-2011

Idag är det full fart här hemma. Kusin H ringde imorse och frågade om han o Alex skulle leka. Han kom hit för en stund sen och de leker och har så roligt! Vi har just ätit lunch och nu ser de en stund på film. Synd att vädret är så dåligt annars hade vi kunnat gå upp till sjön o badat, men det är liiiite för kallt, tycker jag.

Jag håller på att tvätta kläder till Alex, han ska få följa med farmor och farfar på semester med deras husvagn imorgon o några dagar framöver. De ska upp till Dalarna. Han tycker det ska bli jättekul. Skönt för oss med för vi vet att han blir extra ompysslad och vi kan pyssla om Lukas lite extra.
Sen behöver vi nog vara lite från varandra ett tag för att få sakna lite. Alex är tyvärr i någon slags trots nu med och han kör med oss alla här hemma. Jag vet att första dagen kommer jag tycka det är skönt utan han, men dag 2 kommer säkert vara jobbigt och jag kommer börja sakna honom. Men så är de to jag vet att han kommer ha det bra.


Igår fiskade vi. Alex fick sin första aborre. Han blev både glad o rädd på samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar