onsdag 23 mars 2011

23/3-2011

Trött och ensam känner jag mig idag. Får inte för mig att göra nåt idag. Vill inte sitta här o bara glo, men vet inte om jag pallar att åka nånstans.
Tessi är ju hemma så jag har ju sällskap från henne. Känner skuld att jag inte pallar med att lämna o hämta barnen på dagarna. Visst, det är under en kort period..jojo, men skulden sitter ändå där.
Hjärtklapp...fått medicin mot hjärtklapp, den hjälper bra. Känner inga skakningar då heller. Oron finns kvar, men det är bara att ta piller för det med....vill inte bli beroende bara så jag väntar in i det sista att ta. Kroppen känner efter..nu eller? är der dags att ta en? nä, jag väntar lite till........nu då? jo, nu tar jag en! Känner mig lugn o behaglig ett par timmar...sen börjar man känna efter igen!
Allt detta känna efter hela tiden, inte kunna släppa nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar